Uusi MessuHelmi-kilpailu nostaa esiin messuonnistumiset

7.9.2015

Messusäätiö palkitsee 5000 eurolla suomalaisyrityksen, joka toteuttaa onnistuneimman messukampanjan.
MessuHelmi_logo_leveys5
Ensimmäisen kerran MessuHelmi-palkinto jaetaan kevään 2016 Face to face -messuvalmennuksen yhteydessä maaliskuussa. Palkinnosta voivat kilpailla kaikki syksyn 2015 aikana messuille osallistuneet yritykset.

Messuilla onnistuu se, joka suunnittelee osallistumisensa tavoitteellisesti ja luovasti! Valinnassa painotetaan tavoitteellisuutta, tavoitteiden mittaamista ja messuilla onnistumista. Voittaja panostaa osaston visuaalisuuteen, luovuuteen ja toimivuuteen ja hyödyntää monipuolisesti messumedian vahvuuksia: kohtaamista, aistikokemuksia ja muita elämyksiä sekä osastoaktiviteettejä. Valinnassa painaa myös messujen osaava kytkeminen muuhun markkinointiviestintään ja myyntiin, jälkimarkkinointia ja messuprojektin jälkihoitoa myöten.

Esiraati valitsee kaikista Messukeskuksen tapahtumista yritykset ja yhteisöt, jotka voivat osallistua kilpailuun.  Näiden joukosta raati valitsee MessuHelmen. MessuHelmi julkistetaan ja esitellään kevään Messuvalmennus-seminaarissa maaliskuussa.

Onko sinun messutoteutuksesi MessuHelmi? Ilmianna yrityksesi ja osallistu kilpailuun! Palkintostipendin turvin yrityksenne voi kehittää messuosaamistaan ja -osallistumistaan edelleen.

Tarja, viestintäpäällikkö

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s