NBE – palkittu menestystarina

30.3.2015

Tapahtumajärjestäjät kokoontuivat viime keskiviikkona Evento Awards -gaalaan palkitsemaan menestyneitä kampanjoita ja niiden tekijöitä. Matkamessujen järjestämä kansainvälinen bloggaajaohjelma Nordic Bloggers’ Experience (NBE) voitti lanseeraus/promootio -sarjan. NBE on palkittu myös aiemmin, sillä vuonna 2014 se voitti Kuntamarkkinoinnin Suomenmestaruuden.

Kuva: Victor Estevez Gomez

Kuva: Victor Estevez Gomez

NBE on osoitus sosiaalisen median voimasta kasvokkain tapahtuvan kohtaamisen rinnalla. Tammikuisen Suomi-viikon jälkeen 50 bloggaajan kertomukset leviävät somessa ympäri maailmaa 14 eri kielellä – blogien lisäksi Twitterissä, Facebookissa, Instagramissa ja YouTubessa. Esimerkiksi Instagramissa jaetut yli 1600 kuvaa ovat keränneet lähes 260 000 tykkäystä ja yli 10 000 kommenttia.

Kuva: Victor Estevez Gomez

Kuva: Victor Estevez Gomez

NBE-ohjelma on kahdessa vuodessa vakiinnuttanut paikkansa matkabloggaajien keskuudessa yhtenä halutuimmista tapahtumista.

Samalla kasvaa myös Matkamessujen tunnettuus maailmalla. Ja sehän on matkustavan suomalaisen kannalta hyvä juttu, kun uusia maita ja alueita tulee esittelemään tarjontaansa Matkamessuille.

Nordic Bloggers’ Experience on toteutettu yhdessä Kohtaamistoimisto Innastuksen kanssa, ja sen tärkeinä kumppaneina ovat olleet Visit Finland ja Visit Helsinki.

Evento-lehden järjestämän Evento Awards -kilpailun voittajat valitsi kansainvälinen raati. Nordic Bloggers’ Experience voitti lanseeraus ja promootio -sarjan, jossa kilpailivat erilaiset promootiot ja lanseeraustapahtumat.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s